juliol, 2021

10juliol(juliol 10)9:00 am11(juliol 11)8:00 pmMÉS AMUNT DELS 2MIL: Pic de Tempestades (3.290 m)Ascensió a aquest 3.000 de la Vall de Benasc.

Més

Detalls de l'Activitat

Pic de Tempestades (3.289 m)

Ascensió a aquest cim de la Vall de Benasc (Pirineu aragonès), des de la ruta de Llauset.

Distància: 12 km

Desnivell: +1.300 m

Pernoctació al refugi Cap de Llauset en règim de mitja pensió.

Hora i punt de trobada: 9 del matí del dissabte 10 al Clos Arqueològic de Torre Llauder (Mataró).

Material necessari: Cal portar casc, i el dinar de dissabte i diumenge. Grampons opcionals segons estat del terreny.

Per a la realització d’aquest tipus de sortides cal bona condició física, material adequat i disposar de la llicència FEEC (C1).  En el cas que no es disposi de llicència, l’entitat s’encarrega de tramitar una assegurança temporal de dos dies (10€).

Sortida en cotxes particulars. Despeses de desplaçament a compartir.

Inscripcions: a la nostra seu, al correu info@agrupe.cat, o bé al telèfon 93 755 08 37.

Preus: socis federats gratuït; socis no federats 6€; No socis federats 8€; No socis no federats 14€.

En el moment de la inscripció cal fer una paga i senyal de 12€ addicional per persona en concepte de reserva de la mitja pensió del refugi. Preu de la mitja pensió: 43,20€.

Organitzador: Robert Villà

Hora

10 (Dissabte) 9:00 am - 11 (Diumenge) 8:00 pm

Organitzada/ Guiada per

Robert Villà

X