abril, 2022

24abril7:00 am6:00 pmCol·lectiva: Castell de Mur (Guàrdia de Noguera)

Més

Detalls de l'Activitat

Col·lectiva: Castell de Mur (Guàrdia de Noguera)

Hora i punt de trobada: 7 hores a la plaça de les Tereses (Mataró)

Hora arribada: aprox. 18 h

Dades de la sortida: 12’7 km – 500 m + – temps aprox. 4 h + visita Castell

Transport: Cotxes particulars, despeses a compartir (bus mínim 20 persones). Preu entrada visita guiada 5,50 €

INSCRIPCIONS

Per participar en aquestes sortides, cal estar en possessió de la llicència federativa corresponent, o bé, disposar d’una assegurança temporal. En aquest últim cas, l’entitat s’encarrega de tramitar-la.

Preus: socis federats gratuït; Socis no federats 5€; No socis federats 3€; No socis no federats 8€. Inscripcions a la nostra seu, al correu info@agrupe.cat, o bé al telèfon 93 755 08 37

Descripció sortida: Arribada aprox. a les 10 h. Aprofitarem per esmorzar. A les 10’30 h inici ruta. Desprès de creuar el Barranc de Mur pujarem direcció al Castell de Guàrdia. Mes endavant trobarem l’església de St. Feliu. Seguim pujant per corriol fins el discret cim del Cogulló. Arribem al petit nucli de Collmorter i ja tenim a tocar el Castell de Mur. Deixarem la visita per mes endavant i seguirem fins el refugi lliure de Josep de Vilamolat. Seguirem fins la Casa forta de Miravet. Desprès de visitar-la, tornarem desfent camí fins el Castell i el monestir de Sta. Maria de Mur on farem la visita guiada.

Tornem cap a Collmorter i al sortir trobem el camí de volta. Es tracta de un corriol que costa una mica de veure en el seu inici però desprès es fa mes evident . Es tracta d’un corriol que baixa per la solana del barranc de Mur fent ziga-zagues i enllacem amb el primer tros de la ruta.

Responsable: Toni Martín

Hora

(Diumenge) 7:00 am - 6:00 pm

Organitzada/ Guiada per

Toni Martín

X